Sunday, May 13, 2018

Phiau siat

飄雪 Phiau siat
Hakka lyrics by Anton Xie
Requested by Komoma

Jiu khon siat phiau ko
Phiau teu shong sim ki ji cung
Met ngai fan siong nyi
Jiu jan khoi nga sim thung
Ji kin pun ko shiu
Co mai kam chin han chin chung
Thuk ko tui ji soi nyiat
Kho nen nyin sen nan hiau tung

Jiu fan siong to nyi
Nam ten phiau phiau phak siat cung
Pun nyi sim cung nun
Hi khi ceu nga pen tung
Lang fung chui ngai siang
Nyian loi kak nyi jit chong mung
Chiong ka phiau phiau siat lui ha
Met sip lang chin kai am khung

Nyian loi he nyong an chim oi nyi
Kin ha pan to nga tui ji kai sim thung

Jiu khon siat phiau ko
Phiau teu shong sim ki ji cung
Met ngai fan siong nyi
Jiu jan khoi nga sim thung
Ji kin pun ko shiu
Co mai kam chin han chin chung
Thuk ko tui ji soi nyiat
Kho nen nyin sen nan hiau tung

Nyian loi he nyong an chim oi nyi
Kin ha pan to nga tui ji kai sim thung

Jiu fan siong to nyi
Nam ten phiau phiau phak siat cung
Pun nyi sim cung nun
Hi khi ceu nga pen tung
Lang fung chui ngai siang
Nyian loi kak nyi jit chong mung
Chiong ka phiau phiau siat lui ha
Met sip lang chin kai am khung

Nyian loi he nyong an chim oi nyi
Kin ha pan to nga tui ji kai sim thung

Nyian loi he nyong an chim oi nyi
Kin ha pan to nga tui ji kai sim thung

No comments: